onsdag 4 juni 2014

PMI- Matte

Det som varit positivt under den här årskursen har varit att vi varit uppdelade i olika grupper så att jag har kunnat arbeta på min nivå. Jag tycker att jag har lärt mig en väldans mycket och att du, Olle, har lärt ut på ett bra sätt. Jag gillar när du har genomgång då det finns chans att få någonting förklarat på fler än ett sätt. Det har även varit bra att vi haft lite fler bedömningstillfällen den här terminen så att det inte blir så stor press under proven, exempelvis "tre biffar- redovisning" och film om grafer.

Det negativa är att du inte har skrivit på unikum, så att man vetat vad man ligger. Det hjälper ju inte att ha många bedömningstillfällen om man inte vet vad man ska göra bättre.

Det är intressant att jag har lär mig så mycket som jag kan ta med mig till gymnasiet och med mig i livet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar