torsdag 1 mars 2012

PMI över arbetsorådet Optik

Plus: I detta arbetsområdet har jag jobbat flitigt och jag tycker att jag har lärt mig mycket.  Jag har blivit bättre på att skriva laborationsrapporter. Jag har gjort alla mina läxor och uppgifter. Det var första gången som jag dissekerade något och det var mycket roligt och intressant att få inblick i ett öga.

Minus: Det har blivit mycket läxor och jag stressade upp mig för provet. Jag visste inte riktigt vad jag skulle plugga på tills provet så jag pluggade lite på allt. När det sedan kom fördjupande frågor på provet visste jag inte riktigt svaren.

Intressant: Jag har fått en bra grund kurs i hur en bra slutsats är skriven och det kan behövas i framtiden när jag skriver rapporter. Det ska bli intressant att se mitt resultat från provet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar