onsdag 28 november 2012

Mattefilm

Jag blev mycket nöjd med min och Minnas mattefilm. Vi hade gjort den tydlig och det var inte för mycket snack, utand den var kanska så "rakt på sak". Det är en av grejorna som jag har jobbat med, att inte göra för mycket och överarbeta det. Det kan jag fortsätta tänka på så att det bli tydligt.

Vi/jag sa fel en gång i filmen, ett påstående som inte stämde. Jag borde kollat upp det innan så att vi inte visade något som inte var sant.

För att göra den svårare skulle jag nästa gång kunna jämföra med en annan figur eller ett annat problem, så att man ser skillnader bättre. Men då är det viktigt att jag inte trasslar in mig när jag ska förklara något.

Annars så är jag också nöjd över hur vi hade lagt upp filmen, med ett lösningssätt som vi sedan bakade in ett problem i. Det blev snyggt att vi ibland körde filmen snabbt och sedan i vanlig takt, och det blev bra att vi bara filmade pappret och inte hela personen som skrev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar